fredag 8 juli 2011

Oj, vad bra...

... det var!

Igår kväll såg jag nog den bästa utomhuskonsert hittills! Den var helt fantastiskt; Peter Jöback och Cookies `N´ Beans spelning under temat Adams and Eves! Det var ett enda stort lyckorus, mycket värme, glädje och kärlek! Det var en väldig blanding av låtar allt från "Guldet blev till sand" till "Kings and Queens". Jag blir varm bara jag tänker på det!



Nu till något helt annat! Reklam!!! Imorgon är det dags för Medeltidsmarknad i vår lilla stad. Den hålls på kyrkbacken i centrum och det är massor av försäljare och vår Bod har några bord. Jag kommer bland annat sälja ljuspåsar, kuddfodral, lådor, lavendelvingar och hemgjorda tvålar som ni ser på bilden!

Så har ni vägarna förbi Sölvesborg så är detta ett måste, det kommer även att vara andra jippon, med medeltidsanknytning, runt om kyrkan! Om ni inte vill handla, kan ni alltid hälsa på mig och se mig svettas i mina medeltidskläder *fniss*! Det hela böjar klockan 10.00 och håller på till 16.00!

Vi ses!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar