söndag 3 juli 2011

Ute...


...Spa!

Jaha, nu har man varit ledig några dagar, men jag har inte kommit in i semesterlunken ännu! Jag somnar fortfarande tidigt på kvällarna.

Det har varit mycket till boden just nu, både tillverkning, jobb och leveranser. Jag och lilla mamsen körde ner till Hällevik i torsdags för att se vad som behövde fyllas på! På hemvägen passerade vi en annan trevlig butik där jag  hittade denna fina zinkbalja! Mamma undrade vad jag skulle plantera i den? Inget, det ska bli ett utefotbad, sa jag! Jag förklarade bilden jag hade i huvudet och biträdet nappade snabbt på min idé och skulle genast göra skyltexemplar! Man kanske skulle tagit provision *fniss*. Den fina lavendeln fick också följa med hem!


Men det är jättehärligt att sitta ute och njuta av ett härligt fotbad, prova får ni se! Gör gärna ert eget fotsalt som jag beskrivit i ett tidigare inlägg, titta här!

Ha det gott i värmen!

Susanne

1 kommentar:

  1. Vad gott det såg ut. Det blir nog dagens att göra och japp du skulle tagit provision :-) det kanske blev hennes sommarprodukt.

    Kram Linda

    SvaraRadera