fredag 29 juli 2011

Fy vad...



... tiden går fort!

Nej, nu har denna veckan också försvunnit i ett nafs, jag vet inte vad dagarna har tagit vägen? Jo, det vet jag nog; i måndags var jag på ett trevligt 40-årskalas, förmiddagen ägnades åt presenttillverkning, på tisdagen var jag på jobbet en stund sedan stod det tillverkning på schemat samt leverans!

Vad jag gjorde i onsdags kommer jag inte ihåg, men jag tror jag städade lite (tyder väl på att man är rätt avslappnad, när man inte vet vad man gör) och bakade en hallonkaka för på kvällen var kollegan J här på lite kvällsfika, det var mycket trevligt och vi kunde faktiskt sitta ute hela kvällen! Igår var det tillverkning och tillverkning och tillverkning!

Idag ska jag stå i boden i Hällevik och träffa massa härliga människor, så har ni inget för idag så ta en tur och hälsa på mig; det är absolut inget köptvång *fniss*!

Men som sagt; tiden går fort när man har roligt, eller?

Det elaka regnet har förstört mycket i trädgården men de fina Zinniorna (heter det så?) har klarat sig hyfsat! Jag tycker de är jättefina, trots sina skarpa färger *fniss*!

Imorgon ska dottern ta med mig på en utflykt, vart det bär hän vet jag inte ännu. Men det blir jättebra vad det än blir! Ser verkligen fram emot detta eftersom mina utflykter i sommar har varit väldigt få!

Ha en riktigt härlig helg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar