fredag 23 september 2011

Matchande...


... dörrkrans!

Fredag igen, och en härlig helg väntar! Idag blir det bara ett litet inlägg, så ni vet att jag fortfarande finns *ler*!

I onsdags när jag kom hem från jobbet snodde jag ihop dörrkransen på bilden! (jag behövde rensa huvudet) För att det skulle matcha mina planteringar (se förra inlägget) använde jag mig av lilarosa ljung och både grovt och fint tovat ullband i lilarosa. En liten träskylt fick också hänga med. Jag tycker den blev ganska okej faktiskt!


Imorgon ska jag och dottern på utfärd, vi ska till den stora bokmässan i Göteborg och mingla med kändisar *fniss*. De flesta av Sveriges författare brukar vara där, och även andra mer eller mindra kända personer. Vi får se hur många böcker jag kommer hem med denna gången. Det är alltid kul att få de signerade och så brukar de vara så trevliga också, författarna alltså! Förmodligen blir det väl någon kokbok *fniss igen*! Jag lovar en rapport på söndag!

Nu måste jag återgå till städningen!

Ha en skön helg!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar