fredag 20 april 2012

GOTT...

 

... till fikat!

Denna veckan försvann i rasande fart! Det beror kanske på att jag varit borta på konferens (det låter något det). Det var två intensiva men givande dagar i trevlig sällskap. Det var mycket information, mat och fika såklart! På onsdagskvällen blev vi bjudna på en god trerättersmiddag, underhållning i form av Stand up med Ann Westin, hon var faktiskt riktigt rolig (jag brukar inte gilla henne). Och även om vi hoppade över dansen så är jag lite trött idag!



Idag hittade jag en påse polkagrisar i skafferiet som blivit kvar sedan jul (de var inte för gamla) så jag bakade lite brownies med krossade polkagrisar i. De blev väldigt goda, lagom kladdiga och med en god mintsmak. De är goda både till kaffet som de är eller som dessert (gärna lite ljumna) med en klick vispgrädde! Är ni sugna på att baka dem (de är superlätta att göra) så hittar ni receptet här!

Ska ni hitta på något trevligt i helgen! För min del blir det nog en liten utflykt imorgon, jag behöver handla lite till prytteltillverkningen så jag kan börja tillverkningen på allvar!

Ha en riktigt skön helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar