torsdag 5 april 2012

Påsk...


... träd!

Nu är jag klar att flyga. Kvasten är nyreparerad eftersom det gick lite vilt till förra året, så för att klara dagens färd behövdes lite fix med den! Någon katt har jag inte men det blir nog bra ändå och kaffelkitteln hoppar jag över, den tynger ner så det tar längre tid att flyga! Tar nog med något annat gott att dricka istället *fniss*.


I år har jag inte satt in något påskris utan det blev ett "påskträd"! Det står i hallen och välkomnar mina besökare! Det har dekorerats med  faneräggen som jag gjorde förra året och vita och bruna fjädrar! Eftersom det inte var så vackert med den gamla syltburken som jag satt det i så jag klädde den med ett fint papper, och den förvandlades till en fin kruka!


Nu ska jag städa och pynta färdigt, så det är fint imorgon när jag kommer hem från nattens utflykt *ler*!

Ha en riktigt skön Skärtorsdag och en avkopplande Långfredag!
Kramar
Susanne

1 kommentar:

  1. Vilket otroligt fint påskträd! Så söta små påskägg!
    Hoppas natten inte var för vild!
    Glad påsk på dig!
    Ullis

    SvaraRadera