onsdag 11 april 2012

Kom....

....tillbaka!

Hoppas ni alla hade en skön påsk! Själv gjorde jag inte många knop; läste böcker, tittade på film och åt praliner *fniss*.

Jag vill ha tillbaka den härliga vårvärmen, jag fryser både inne och ute! Min nya vårjacka hänger fortfarande i garderoben med prislappen på och väntar på att få komma fram. Mina nya vårskor står klara i hallen för användning och det hänger nya klänningar som vill visas upp. Men tydligen har våren tagit en liten paus i alla fall när det gäller värmen, så det är forfarande vinterkappan och kängor som gäller, suck!

Jag vill njuta av vitsippsbacken när jag går promenad. Jag vill sitta på verandatrappen med en kopp te och njuta av vårsolen och få fräknar. Jag vill faktiskt ut och röja i trädgården (behövs verkligen)!

Så nu håller vi alla tummar att det vänder så vi får riktig vår!

Ha det gott!
Kram
Susanne

1 kommentar: