fredag 13 april 2012

Nytt under...


...kupan!

Då var fredagen här igen! Skönt med två fyradagarsveckor på rad, det är nog något jag kan vänja mig vid!

Jag vill tacka alla som hjälpte mig att hålla tummarna för att vårvärmen skulle komma tillbaka, det hjälpte nog lite för visst har det blivit lite varmare, fast just nu öser regnet ner hos mig! Men vårjackan fick komma fram, fast inte den nya! Så om vi håller tummarn lite hårdare så kommer nog solen också *fniss*.


Nu har jag städat undan nästan allt (eller det lilla) påskpyntet jag hade förutom några ägg som inte är så påskiga! Under min ena glaskupa blev det lite nytt. Jag har lagt dit en fjäderpenna, ett gammalt brev, ett gammalt släktfoto och en sigilstämpel! Ofta när jag gör något "stilleben" har det ett tema, ni kan gissa vilket detta är!

I helgen ska jag försöka testa några nya idéer jag har på "pryttel" som jag ska sälja i hanteverkboden i sommar. Jag har inte börjat göra någonting ännu och tiden går, det är bara en och halv månad kvar till vi öppnar! Lite panik, men det löser sig, det brukar det göra *fniss*.

Ha en go helg mina vänner!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar