onsdag 16 juni 2010

Då är man hemma...

... själv en vecka!

Dottern har åkt till Skottland och ska vara där drygt en vecka. Jag är väldigt avundsjuk, det är ett av mina drömresemål. Jag tror nämligen att jag bott där i ett tidigare liv eller någon annanstans i Storbritannien!
Men bara för att man är hemma själv är det inte lugnt. Det är fortfarande full rulle på jobbet, men nästa vecka ska jag börja ta tag i mitt liv. Hoppas jag!

Imorgon kväll är det dags för personalsamkväm igen! Det är inte med samma som tidigare, utan med mina arbetskamrater på den "andra" enheten. Det är väl den enda fördelen med att jobba på tre olika enheter, man får gå på fler "personalfester". Så hela kylen är nu full med ostar av de olika slag och tillbehör. Drickan står i källaren *fniss*!

Tyvärr blir det ingen nytagen bild eftersom dottern har tagit med sig kameran. Så ni får hålla till godo med en gammal (från i söndags).

Ha en fortsatt bra vecka!

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar