onsdag 2 juni 2010

Idag kom ryssen...


...värmen alltså!

Vet någon var man kan hitta en tankstation där man kan få lite energi påfylld? Skulle behöva det nu, men bara denna veckan tar slut så blir det nog bättre!

Det är jättemycket på jobbet nu och imorgon ska vi ha personalsamkväm på ett av mina jobb. Jag kan inte avslöja för mycket eftersom många av kollegorna läser min blogg. Men jag tror det blir trevlig med kul sällskap, god mat och lite annat!

Som ni förstår har jag tankarna på annat håll än bloggen, men vill ändå skriva lite så ni inte tror att jag glömt bort er!
På hemmafronten händer ingenting just nu, jag har mycket som väntar på att göras, skulle behöva faktiskt behöva lite ledigt *fniss* men det är inte att tänka på!

Ha en fortsatt bra vecka och Njuuuuuuuuut!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar