onsdag 23 juni 2010

Vi har landat!

Dottern har kommit hem från Skottland med många roliga ankekdoter och jag har landat på det personliga planet!

Jag har äntligen kommit ifatt mig själv, både på jobbet och med annat. Nu ska jag bara jobba en vecka till sen är det dags för en välbehövlig ledighet!

Nu har jag fått färdigt på min veranda! De nya gardinerna har kommit upp, det är hissgardiner av vitt linne med lite rutor. Jag klädde aldrig om mina dynor, jag tyckte att de dög ännu en säsong. Jag var inne på att jag skulle ha lite rött på verandan, så därför blev det kuddar och detaljer i rött och rosa med temat rosor. "Ljuskronan" är egentligen en örttork som jag har hängt några glaslyktor i, jag ska kompletera med lite annat på de andra krokarna.

Jag tycker det blev ganska bra!

Jag vill än en gång tacka alla som har kommenterat min blogg, det värmer verkligen i hjärtat!

Ni som väntar på rabarbermarmeladreceptet, det kommer med nästa inlägg!

Vi hörs!
Susanne




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar