tisdag 29 juni 2010

Mitt senaste inköp!


Hej hopp alla kära läsare! Nu är det tisdag igen, Mysiga Måndagen gick snabbt förbi. Det gjorde även midsommarhelgen, jag hoppas alla hade det bra. Själv var det väldigt lugnt, vilket var jätteskönt. Och vädret kunde vi absolut inte klaga på!

Jag vill visa mitt senaste inköp som jag är väldigt nöjd med. Jag vill alltid ha färska blommor av något slag på mitt köksbord. Visst finns det ganska mycket att plocka in från trädgården just nu, men jag tycker att det blev ganska fint med de här tre små flaskorna som man kan sätta enstaka blommor i. Det behöver inte vara blommor utan det kan även vara lite gröna blad eller gräs.

Snart är det äntligen dags för lite ledighet, jag ska bara jobba imorgon också. Fast det blir nog en eller ett par dagar nästa vecka också, men det känns ändå som semester. Sen ska det städas och pysslas här hemma! Ja, jag behöver röja lite både här och där, särskilt i källaren där behöver man en plog för att komma fram. Det blir lätt att man ställer ner sånt som man inte vet vad man ska göra med där nere, men nu ska det väck!

På sommaren tycker jag det är jätteroligt att pyssla, det brukar bli allt möjligt. Blir resultaten bra, kanske det visas här på bloggen!

Städningen är nödvändig och pysslandet är avkoppling för mig, men jag ska också läsa många böcker och tidningar och helt enkelt bara vara!

Ha det gott och njut även om ni inte är lediga!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar