söndag 6 mars 2011

Franska...


...antika flaskor!

Dessa fantastiska gamla parfymflaskor hittade jag billigt i en antikaffär, de ska visst komma från Frankrike!

Nää... nu skojar jag med er! De och den fina lila skålen är alldeles nya och köpta på det Stora varuhuset som börjar på I. Jag tycker de är helt ljuvliga och pryder skåpet i mitt sovrum. I den matchande skålen har jag mina ringar, armband och annat pryttel!



Tidigare kunde jag inte ha några trevliga saker på skåpet eftersom jag hade en liten tv på det. Men som jag tidigare skrivit, så ha min gamla tjocktv flyttats upp och den fick definitivt inte plats på skåpet! TV:n står nu i hörnet bakom de egenhändigt gjorda skärmen! Skärmen är väldigt lätt att flytta, den är även praktisk att hänga kläder på! Så nu kan jag göra lite arrangemang på skåpet och därför blev jag extra glad när jag hittade de fina flaskorna!

Idag blir det skidor för hela slanten; från soffan förstås!

Imorgon är det mysiga måndag igen och starten på en ny vecka, härligt! Eller?

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar