onsdag 30 mars 2011

Ett ofrivilligt...


...uppehåll!

Har saknat mig? Det blev tyvärr ett ofrivilligt blogguppehåll, för i fredags slutade både telefon och internet fungera igen! Men som tur är blev det inte lika långvarigt som sist, utan det kom igång igår, fantastiskt!

Sen beror uppehållet även på att jag blivit sjuk! Det började så smått i måndags (den misstänkte smittaren är nog min kära mor) och förvärrades igår och idag är det första gången på tre år som jag är hemma en hel dag från jobbet på grund av sjukdom. Jag fick kasta in handduken idag, det gick bara inte komma iväg (jag försökte faktiskt, dum som man är)!

Dottern har flytt fältet, skyllde på att hon inte ville bli smittad, men jag tror inte hon stod ut med mig! Jag hatar att vara sjuk och kan nog bli lite gnällig (fast inte som när män blir sjuka)!

Nu har jag varit nere på apoteket och bunkrat upp och stapplat mig runt i affären för att handla det mest nödvändiga! Det blev nästan en Se och Hör också, då är det illa *fniss*! Det får väl bli lite Hem till gården på TV istället!

Om ni tycker inlägget är lite svammligt så förstår ni säkert varför!

Idag får ni en försommarbild att pigga upp er med och något att längta till!

Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar