onsdag 2 mars 2011

Hokus pokus...


... filiokus!

Jag har gjort en trollstav som jag försökt trolla fram lite värme med, men lyckas tydligen dåligt! Jag måste kanske gå en trolleriutbildning först!

Jag har faktiskt gjort Harry Pottertrolleripinnen på bilden till dottern, hon ska på maskerad igen och temat är bokkaraktärer! Gissa vad hon ska vara? Nej, hon ska inte vara Harry men väl Ginny i Harry Potterböckerna! En slips i rätt färger har också tillverkats. Men visst blev den bra, trolleripinnen alltså? Dotter blir nog sur när jag kallar det så *fniss*!


Undrar vilken karaktär jag skulle valt om jag varit bjuden, förmodligen något romantiskt i vacker klänning, eller...

Ikväll ska jag på en trädgårdsföreläsning under rubriken "Nygammal trädgård". Det ska bli skoj och hoppas jag får lite nya användbara tips och en liten känsla om att det kommer en trädgårdssäsong, trots allt!

Ha en avkopplande kväll!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar