fredag 25 mars 2011

Gott och...


... blandat!

Idag är det den där dagen på F igen (ska inte skriva och undra vart dagarna tar vägen). Jag undrar därmemot vart våren tog vägen? Tydligen har den tagit en paus, typiskt när jag har varit och köpt penséer som jag ska plantera i helgen! Då hade det varit skönt med lite vårvärme. Men man kan inte få allt, det ska bli sol iallafall!



Idag plockade jag fram mina ägg som jag gjorde förra året, fast det inte är påsk. Men jag tycker inte de är så "påskiga" utan mer "vårliga"! Denna gången hamnade de under en glasklocka, praktiskt för då blir de inte så dammiga *fniss*

Det är ju våffeldagen idag, men jag tycker vi ska ha våffeldagen hela helgen åtminstone! Under Mina recept (längst ner) hittar ni receptet på hemgjorda våfflor (det är inte svårt alls) och lite tips på andra tillbehör än den traditionella sylten och grädden. Det är inget fel på det men det kan vara kul att prova något annat!

Min helg ska jag bland annat ägna åt mitt nya projekt! Nu är ni allt nyfikna vad det är? Men jag lovar att avslöja det så småningom.

Ha en härlig helg och glöm inte att släcka på lördag och ställa om klockan!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar