fredag 11 mars 2011

Mitt nya...


... lilla hus!

Nej, jag har inte köpt nytt hus och ska inte flytta! Det här lilla söta ljushuset fick jag av min snälla mamma förra helgen. Det står i kökfönstret istället för en fönsterlampa, jag tycker det passar så bra till mina nya gardiner och lyser så mysigt på kvällen!

Denna vecka har det blivit ett ofrivilligt blogguppehåll, mest på grund av att jag inte haft något roligt att skriva och jag har varit så trött när jag kommit hem så huvudet har inte fungerat! Men idag är det fredag och jag har slutat tidigt, huset är städat och dottern väntas hem med tåget! Gissa vad; det är försenat *fniss*. Så nu känns allt bra!

I veckan firade bloggen 1 år, tänk vad den tiden har gått fort. Men så är det väl när något är roligt! Jag måste tacka er för alla fina kommentarer jag får om bloggen, om ni bara visste vad det har stärkt och utvecklat mig som person. Tack alla!


Det har landat en hel del trevliga magasin i brevlådan i veckan (jag har inte ens orkat läsa dem) så jag vet vad jag ska göra i helgen. Hoppas jag får lite inspiration och trevliga tips!

Ha nu en toppenhelg alla!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar