onsdag 13 april 2011

Här händer...


... ingenting!

Jaha, då var det onsdag allaredan och vårsolen har tagit en paus! Just nu är min ork och inspiration helt borta. Hoppas jag hittar den snart för jag har så mycket jag vill göra!

I helgen testlagade jag denna härliga Cheesecake! Den innehåller få ingredienser som är lätta att få tag i. Den är lättlagad och framför allt jättegod! Fast det var väldigt dumt att baka en kaka för minst åtta personer när man är hemma själv! Receptet hittar ni här!

Jag serverade hallon till min kaka den ena dagen, och blandade bär den andra och tredje dagen *fniss*! Det var lika gott med vilket som, fast hallonen var nog lite godare!

Testa den, jag lovar att ni inte blir besvikna om ni som jag älskar Cheesecake!

Ha en fortsatt bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar