lördag 2 april 2011

Nu ska jag avslöja...


... mitt hemliga projekt!

Här råder fortfarande sjukstuga (inget roligt) och därför blir det långt mellan inläggen! Dagens mål är att försöka tillbringa mer tid i lodrätt ställning. De tre senaste dagarna har mest tillbringats i vågrät på soffan framför TV:n, så nu är man inne i Hem till gårdens alla intriger. Nog om detta!

Nu till något betydligt trevligare! Ni som läser min blogg vet att jag tidigare skrivit om förfrågan och hemligt projekt; nu kommer avslöjandet! Jag blev för ett par veckor sedan erbjuden (vilken ära) att ingå i ett litet hantverkskollektiv som har försäljning under sommaren.  Som ni förstår behövde jag inte särskilt lång betänketid innan jag svarade JA!

De har sin försäljning under sommaren i en liten röd bod i Hällevik, som är ett av de pittoreska små fiskesamhällena utanför staden! Jag ser fram emot detta med skräckblandad förtjusning! Det ska bli jättekul att få sälja sina alster samtidigt undrar jag om jag hinner bli färdig med det jag tänkt sälja! Tiden går och vi öppnar redan den första juni! Jag får nog kalla på lite förstärkning i form av en väldigt hjälpsam mamma!

På bilden ser ni en prototyp på en väska/kasse som jag kommer att tillverka och sälja! Vad jag mer ska sälja? Det får bli hemligt så länge!

Ha en riktigt skön helg!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar