måndag 18 april 2011

Jag gav upp!


Idag gav jag upp och beställde tid hos farbror Doktorn! Jag orkade inte längre gå och må så här dåligt och ständigt vara jättetrött ( i fyra veckor)- Usch vad jag låter gnällig, men jag är så trött på det och jag har så mycket jag vill göra!

Så nu har jag varit hos den trevliga doktorn och fått en hel kasse medicin och blivit en massa hundralappar fattigare! Den ska hjälpa mot luftvägsinfektion, bihåleinflammation och hosta! Han ville till och med sjukskriva mig, men jag sa att det nog inte behövdes! Så du j*klar ska det bli fart på tanten igen *fniss*!

Nu tar jag nog ett par dagars blogguppehåll för att vila och förbereda mig inför resan till Blåkulla på torsdag! Fast det är svårt att låta bli, det är så roligt! Så det kanske kommer några påsktips iallafall!

Förresten, gissa hur många gånger jag slagit i stortån idag då (se tidigare inlägg)? Rätt gissat; en massa gånger såklart!

Vi ses mina vänner! Några av er träffar jag kanske på torsdag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar