onsdag 20 april 2011

Lite påsk...


... pyssel!

Idag har jag bara jobbat halvdag och nu väntar fem dagars härlig ledighet!

Jag hade inte tänkt göra något påskpyssel i år eftersom jag gjorde så mycket nytt förra året. Men eftersom jag känner att orken och lusten sakta (väldigt sakta) börja komma tillbaka blev det några "ägg" i alla fall!

Jag har använt ägg av fanér, olika sorters papper, knappar, band, fjädrar ja, lite som Kajsa Warg, man tager vad man haver! Får man inte tag i fanérägg går det säkert lika bra med tjock kartong! Mina går lite åt "vintagehållet" men jag är säker på att de kan bli fina om man gör dem med färgglada papper och fjädrar också!

Nu ska jag städa och påskpynta lite, så jag kan ta det lugnt imorgon innan avfärden! Fast jag är inte så mycket för det påskiga (gult) så jag vårpyntar istället!

Ha det bra!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar