torsdag 1 juli 2010

Ledighet och bullbak!

Idag började jag min semester, trodde jag. Det började redan tidigt imorse, jag vaknade klockan fyra med massor av jobbtankar och jag som var uppe länge igårkväll för jag kunde ju sova länge! Jag låg och vände och vred ett tag, men var tvungen att stiga upp för att kolla ett par saker och skriva komihåglista, sen kunde jag släppa det och sova någon timme till. Jag ska jobba på måndag, då får jag fixa lite av punkterna på listan!

Jag brukar nästan alltid baka bullar på min första semesterdag, ifall man skulle få oväntat besök. Det har jag även gjort idag, det blev kardemummasnurror! Men mitt under baket ringer telefonen. Det var jobbet så det blev lite samtal och mail att kolla. Trots detta blev bullarna ganska bra!

Jag fick två inredningstidningar med posten idag, så nu har jag något att se fram emot när jag diskat undan efter baket. Jag tycker att baka är jätteroligt, fast det där med disken är så tråkigt!


Ha det gott!


Susanne



1 kommentar:

  1. Mmm, de ser smarriga ut! Nu blir jag med sugen på att baka bullar...

    SvaraRadera