måndag 26 juli 2010

Blåbär och lime...

... är en väldigt god kombination!

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Efter ett par dagar med välbehövlig regn är solen och värmen tillbaka. Kanske inte lika varmt som innan, men skönt ändå!

Nu är det min sista lediga vecka, ska försöka ta vara på den och bara vara och göra sådant som jag har lust till. Fast jag ska vara ledig en vecka i slutet av augusti också!

Vill visa mina härliga stockrosor som blommar för fullt nu i olika färger. De förökar sig ganska lätt och man vet aldrig vilken färg de nya plantorna har!



Nu har jag bakat igen. Man kan inte låta bli när det finns så många härliga bär just nu! Denna gång blev det en blåbärskaka med limesmul. Jättegod till vaniljglass! Jag inbillar mig att den är nyttig för den innehåller bla vaniljyoughurt och blåbär är ju bra för synen!

Så mina vänner, ha en bra vecka och strunta i alla måsten!

Susanne

1 kommentar: