måndag 12 juli 2010

Här händer absolut...

... ingenting!

Det är inte lätt att göra något i denna värmen, trodde att nattens åskväder skulle lätta upp lite men det verkar vara tvärtom! Jag vet att jag inte ska klaga, men idag gör jag det ändå!

Jag har varken ork eller lust att göra någonting, alla projekt läggs på hög och blogginläggen dröjer! Hjärnan fungerar helt enkelt inte! Sen går det inte att göra allt heller, skulle måla lite ramar men färgen torkar innan den kommit av penseln. Men ni som gillar värmen, njut!

Vi kanske ska vara glada att vi inte behöver vara iklädda samma kläder som den tjusige mannen på bilden. Den är tagen av dottern vid Loch Ness i Skottland. Just när hon var där pågick ett riktigt klanbröllop bland ruinerna. Denna säckpipeblåsande man gick först i brudföljet.

Jag tycker han är väldigt tjusig, har alltid varit svag för män i kilt *fniss*! (Det är jag med - Dottern)
Vill också visa en bild på min underbara honungsros som doftar ända in i huset. Den klänger runt plommonträdet och fyller hela trädet med gulvita blommor.

Nu ska jag sätta mig i skuggan och läsa min nya inredningstidning som kom med posten!

Ha det gott och drick mycket (vatten alltså) så hörs vi!
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar