torsdag 15 juli 2010

Lite nytt!

Nu har det äntligen hänt lite här hemma, orken och lusten har kommit tillbaka. Lite iallafall!

Jag har gjort färdigt mina nya kuddar till soffan i vardagsrummet! Jag tycker det blev fint med lite grårosa till det vita, gråa och gråblåa! De passar också fint till rosorna som jag plockar in och sätter på bordet!

Idag har jag varit på en liten snabbutflykt. Dottern hade fått tips om en lite butik nere i en av fiskebyarna utanför staden. De sålde inredningdetaljer och blommor som skulle passa mig, sa hon. Oj, vad rätt hon hade! En jättemysig liten gårdsbutik som sålde inredning helt i min stil!

Så gillar ni den lantliga, dansk-franska inredningen så ska ni definitivt göra ett besök på Handelsboden i Skoghagen!


Jag köpte lite smått och gott, bland annat denna söta ram. Bilden ska jag byta ut till en bild på dottern som jag ska göra lite gammaldags! (bilden alltså inte dottern)

Det var allt för idag!

Ha en fortsatt skön vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar