torsdag 21 oktober 2010

Chi, Reflektion, Krita...

...  och Älva!

Ja, det finns många namn på vit färg!

Jag har bestämt mig för att renovera mitt vardagsrum och matrum. Det är inte vidgjort sedan huset köptes för 17 år sedan, så det är väl dags nu! Jag ska inte göra det själv utan mina supersnälla föräldrar har lovat att hjälpa mig som tur är!

Tak ska göras vid och målas, lister ska skrapas och målas, väggar ska spacklas och målas, det blir mycket måla! Men det är inte lätt att välja färg, det finns ju hur många vita nyanser som helst, så nu sitter det provlappar överallt i rummet!

Håller nu på att packa glas för skåpet måste tömmas för att kunna flyttas och ni som följt min blogg vet att jag är en liten glassamlerska, så det finns en hel del att packa ner. Men det gör jag så gärna *ler*!

Imorgon är det fredag igen, känns som jag aldrig skriver något annat!

Ta hand om er!

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar