söndag 3 oktober 2010

Helgen har...


... ägnats åt shopping, pyssel, fotboll, mässbesök och lite mys!

Lördagen  började som oftast med loppisbesök, men inga fynd, någon hann före mig! Därefter blev det en runda på stan med lite shopping, det blev både kläder och lite nya krukor. Jag tyckte jag behövde lite förnyelse, det behövs inte så mycket för att det ska bli lite förändring!

Därefter åkte vi på en lokal inredningsmässa som det pratats mycket om, men de entrépengarna kunde jag haft till något bättre. För mässan var för mig en stor besvikelse, det hade kunnat bli så bra, men....

Då var det trevligare med lite fika hos föräldrarna! När jag kom hem hade jag fortfarande lite energi kvar så jag gjorde mig ett nytt halsband. Kvällen tillbringades i soffan med lite god mat och vin!

Idag började jag dagen med en promenad i skogen för att plocka lite nypon till min höstkrans som ska hänga på dörren!

Efter en god frukost åkte dottern, jag och min mor till grannstaden för lite shopping! Det blev lite smått och gott! Bland annat köpte jag en ny lampfot, jag kan inte visa den ännu eftersom jag saknar skärm till den!

Så jag kan inte klaga på min helg iallafall, förutom att den kunde ju varit lite längre!

Ha en bra vecka!

Susanne


1 kommentar:

  1. Hej Susanne!
    Du verkar ha haft en lugn och trevlig helg. Kransen blev mycket fin. Gör du sådana på beställning? Jag blev mycket sugen på en sådan till vårt hus.
    Med vänlig hälsning
    Tina

    SvaraRadera