söndag 10 oktober 2010

En lugn...

... helg!

I helgen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och faktiskt hunnit pysslat och fixat till det lite här hemma!

Jag har höstpyntat lite på altanen, köpte en vit härlig ljung och lade några äpplen som dekoration. Ibland behövs det inte mer än så!

Jag har plockat fram lite nygammla kuddar och filtar till soffan för att "murra" till det! Soffan har fått rena överdrag, så allt känns faktiskt ganska nytt även om det inte är det!

Och min nya lampfot har fått en skärm! Jag hittade ingen som jag ville har i min prisklass, så vad gör man? Jo, jag letade upp en gammal skärm, köpte lite tyg och bad snälla mamma att sy en lampkjol till mig! Blev helt okej tycker jag! När vi ändå var igång gjorde vi en skärm till i grått linnetyg.

Sen blev det lite nytt på köksbordet också, några minipumpor i en glasklocka!

Imorgon är det mysiga måndag igen, ha en bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar