söndag 24 oktober 2010

Ett oväntat...

... besök!

Helgen blev inte alls som jag planerat, men på ett bra sätt! Min kära syster, som bor i Stockholm,  fick ett ryck i fredagseftermiddags och bestämde att hon skulle åka "him" över helgen!

Jag hämtade henne på stationen i lördagsförmiddag och sen tog vi en snabbrunda på stan innan vi åkte hem till föräldrarna där hon bor under sin vistelse! Så tyvärr gick alla mina städplaner åt skogen *ler*! Vi hann även med ett besök hos min kära vän K för att titta hur långt hon har kommit med sin renoveringen av sitt nyköpta hus!

Fast jag har röjt lite inför renoveringen iallafall, men någon färg har jag inte bestämt ännu. Jag vet att det ska vara vitt men som sagt, det finns ett antal nyanser och mycket man ska ta hänsyn till!

Den söta smyckehängaren på bilden har min snälla mamma gjort!

Mysiga måndag och ny vecka väntar!

Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar