söndag 17 oktober 2010

Vilken härlig...

...helg vi har, vädermässigt iallafall! Sol, kallt (fast det var varmt i solen) och alla dessa fantastiska färger, det gillar jag!

Igår var jag i den lilla staden och fyllde på mitt teförråd. Det blev en påse med mitt absoluta favoritte "Queen of Africa" som är ett rött te och passar utmärkt till kvällskoppen! Man blir väldigt avslappnad, så jag rekommenderar därför inte att dricka detta på andra tider om man vill få något gjort. Jag köpte även den fina teburken!

En ny härlig tekopp hittade jag också i en av småbutikerna till ett bra pris!

Loppisrundan gav också lite fynd! Jag köpte sex stycken Calvadosglas för 30;-. Problemet är att jag har ingen Calvados, men det går säkert att ha något annat gott i glasen också! Lite annat smått och gott åkte också ner i påsen. Alla pengar som de fick in gick till Världens barn, så det blev även en god gärning!

Idag blir det nog lite garderobsstädning, skogspromenad, fotboll och så ska jag börja på en tavla till en god vän!

Ha en bra vecka mina vänner!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar