fredag 8 oktober 2010

Veckans bästa...

...dag!!

Så var det fredag IGEN! Det är veckans bästa dag, man fikar, äter lite extra gott och tittar på Idol på TV! Man har en hel orörd helg framför sig, härligt!

Denna ljuvliga blombukett, med några av mina favoritblommor, stod på mitt skrivbord när jag kom till jobbet igår. Nej, det var tyvärr inte från en hemlig beundrare (sånt händer bara på film). Det var en kär kollega och vän som gav den till mig, för hon tycker att jag är snäll! Man blir verkligen glad när man får en sådan uppskattning, tack Jessica! Jag fick en blomma av personalen i måndags också, för att jag ordnat en lyckad Italiensk afton. Kul, det värmer!

I helgen hoppas jag hinna med lite pyssel  och  "hösta" till det hemma!

Ha en underbar helg!

Kram

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar