onsdag 19 maj 2010

Då var den äntligen här...


... åtminstone för ett par dagar!

Värmen alltså, jag vet att alla tjatar om den. Men som vi har längtat!

Förhoppningsvis följer det med en dos ork och inspiration med den, för det saknas just nu.

Till helgen måste jag ta tag med min veranda. Då åker såpan och skurborsten fram! Bort med den tråkiga solblekta gardinkappan; istället ska jag sy så kallade 1700-tals rullgardiner. Det får bli vita som släpper in ljuset.

Det ska också bli nytt tyg på dynorna. Nu har jag ett blå- och vitrutigt tyg på dem, det fungerar utmärkt i stilen, men nu är det dags för något nytt. Får se vad det blir!

Tänk att jag äntligen kan sätta ut mina pelargoner också, i alla fall dagtid!

Ha en fortsatt skön vecka, och njuuuuut!

Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar