måndag 17 maj 2010

Det blir inte alltid...


... som man tänkt sig!

Dags för en ny arbetsvecka efter fyra dagars härlig ledighet. Jag hade storslagna planer för helgen, det var mycket som skulle göras. Men vad händer? Jag får ”ryggskott”. Typiskt!!!

Men istället har jag fått göra lite lugna aktiviteter, som till exempel läsa mat- och inredningstidningar, börja läsa en ny bok och göra ett födelsedagskort till kusinbarnet som fyllde år igår.
Jag har iallafall fått upp min tavellist som jag målade. Nu väntar jag bara på några ramar som jag beställt och som ska målas. Jag visar resultatet när allt är färdigt.

Att jag sen vaknande imorse med en riktig ”bonna”-förkylning gjorde mig inte gladare. Men det finns de som har det värre! Men när min snälla kollega på jobbet hade med sig 3 chiliplantor till mig idag steg humöret!

Ikväll tänder vi ljus och myser, det är ju Mysiga Måndag!

Ha en fortsatt bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar