söndag 2 maj 2010

Jag firar...

... över tusen!

Nu har min blogg laddats upp över tusen gånger, vilket för mig är jättemycket. Med tanke på att jag inte har bloggat lite mer än i en månad.

Det finns alltså människor där ut som gillar det jag skriver och tipsar om. Superkul!

Idag har jag varit och handlat städprylar för nu ska jag ta itu med min altan (fast jag vill kalla den veranda för det låter mycket mysigare). Det är möbler som ska tvättas, fönster som ska putsas och ett golv som ska skuras.

Det kommer inte ske idag, för det orkar jag inte. Man måste ha lite vila också. Men nu har jag i alla fall ingen ursäkt, jag har allt som behövs.

Sedan ska årets pelargoner få komma ut, bilden är från förra året! Ett tips; skriv på krukan vad det är för sort; jag har skrivit med en permanent tuschpenna.

Jag återkommer med nya bilder när det är färdig!

Ha en bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar