lördag 17 april 2010

Det blir inte alltid...


... som man tänkt!

Idag hade jag många planer, mycket som skulle göras, men det är inte många av dessa som har blivit genomförda. Men det är ingen som tar det ifrån mig, så det kanske blir imorgon eller någon annan dag istället.

Började dagen med ett besök på det lokala loppiset och sen staden, men vädret bjöd inte in till någon shopping, det var kallt och ruggigt. Det enda som inhandlades var en trådrulle!

Färden fortsatte istället till grannkommunen för ett besök på det stora "supermarket" och möbelaffären. Där hittade jag lampan som skulle passa alldeles utmärkt i min hall. I vanliga fall hade jag gjort lampskärmen själv, men denna gången fick även den följa med hem. Jag tycker det blev toppen!

Komihågtavlan som syns bakom lampan har jag gjort av en billig ram, lite vadd, tyg och fint band.

Ha en fortsatt trevlig helg!


Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar