fredag 2 april 2010

Lååång...


... fredagen är inte en tråkig dag! Solen skiner och det är skönt att bara vara!

Planterade i mina krukor igår, fast jag är inte riktigt nöjd. Fick inte tag på det jag egentligen ville ha, så det fick bli det som erbjöds. Jag tycker om penséernas små uppnosiga ansikten!

Jag berättade om den goda Fudgesåsen, som jag brukar göra, för några arbetskamrater. Lovade att lägga ut receptet och här är det!

Denna sås är väldigt enkel att göra, och snabbt går det också.

Servera den helst till en god vaniljglass. Har du tid så gör gärna de kanderade nötterna till. De lyfter smaken ännu mer. Har man även lite jordgubbar så är desserten fullbordad!

Men det fungerar med bara glassen också. Eller varför inte bara såsen och en sked?

Ta det lugnt idag och bara va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar