onsdag 28 april 2010

Jag blev förälskad i...

... en knapp!

Var i en liten sybehörsaffär i stora grannstaden för att köpa knappar till dotterns kappa (som nu är färdig, bild kommer kanske senare i veckan). Och där fanns de mest fantastiska knappar jag sett på länge. Men det var dock ett problem, vad skulle jag använda dem till, för jag var tvungen att köpa ett par stycken i olika färger. Jag hade ju inga klädprojekt på gång där de skulle passa.

Så det blev en ring av den lila knappen. Jag köpte lite organzaband i matchande färg som jag trädde igenom knappen ett par varv. Sen satte jag fast den på en ring från hobbyaffären. Voila, en färgglad ring som ingen annan har och den matchade mitt nagellack också. Att det blev billigt var ingen nackdel!
Ett varmt TACK till alla er som kikar in på min sida och gör mig glad med era snälla kommentar, de värmer i hjärtat och får mig att fortsätta blogga!
Ha det gott!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar