fredag 23 april 2010

Underbart...

...med fredag igen!

Fast jag tycker inte det var länge sedan det var fredag, fy vad veckorna går fort. Just nu skiner solen och regnet hänger i luften; typiskt aprilväder!
Idag blir det bara ett kort inlägg, knoppen och kroppen vill inte riktigt som jag vill. Hjärnan har tydligen stängt av sig. Har trots allt städat och dammsugat nedervåningen, så att man kan känna att det är helg!
Ett 'dagens tips' kan jag nog komma med iallafall! Istället för blommor i vasen, sätt lite fina ljus i den. Jag har satt lite textpapper och fint band runt mina. Sen är det bara att fylla på efterhand, och de vissnar inte heller!

Vårflickan/ängeln som ni ser på bilden har min snälla mamma gjort till mig för ett par år sedan. Visst är hon söt!

Vill önska er alla en superskön helg, vad ni än ska hitta på. Ta det lugnt och njut!
Själv ska jag göra ett försök och installera vår nya skrivare. Äntligen, jag har varit utan en ett tag nu. Efterom jag använder mycket bilder i mitt pysslande har det känts extra tråkigt att vara utan skrivare.

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar