söndag 11 april 2010

Jag har blivit...

... en nörd!

En science fiction nörd, eller kanske inte riktigt men nästan iallafall. Min kära dotter E är en riktig sådan fast på ett bra sätt. Nu har hon introducerat två av sina favoritserier för mig och jag är fast. Men det kanske mest beror på att huvudrollsinnehavarna är så snygga! Men serierna är bra för det mesta, med bra karaktärer, miljöer och innehåll. Fast ibland kan det bli lite för mycket!

Ännu en helg har gått, men alla planerna man hade, allt man skulle göra, finns kvar. För det blev inte så mycket gjort som jag ville. Men så kan det vara ibland!

Jag önskar att tiden gick lite saktare under april och maj, så man verkligen kan njuta av allt som händer i naturen. Man skulle haft en liten manick som de har i de där serierna, som man kan stoppa tiden med. Och ibland få den att gå snabbare, som till exempel imorgon , när jag ska till tandläkaren!

Ha en bra vecka och njut även av vardagen!

1 kommentar: