tisdag 20 april 2010

På kurs...

... med Kurt!

Nej inte riktigt, men med Martin. Idag har jag varit på en heldagsutbildning. Det är alltid kul att förkovra sig och träffa likasinnade, sen är det ju inte helt fel att bli bjuden både på för- och eftermiddagsfika samt lunch!
Tyvärr missade jag mitt gympapass på grund av kursen. För att kompensera detta promenerade jag hem från stan, i högklackat och med två tunga väskor. Sen blev det ett tag med dammsugaren när jag kom hem.

Vill också ge er ett tips! Som ni ser på bilden har jag inte använt någon kruka till min blomma, utan smörpapper och snöre. Det är även ett trevlig sätt att använda när man ska ge bort en blomma eller planta. Är det en uteväxt kan man göra en fin etikett med växtens namn och hänga i snöret! Det går faktiskt att vattna blomman i pappret också!

Ha en fortsatt bra vecka!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar