lördag 24 april 2010

Jag lyckades...


...installera skrivaren!

Nu är den på plats, dottern fixade det och den fungerar, Hurra! Nu kan jag börja pyssla igen!

Tänk förr i tiden när de fick nöja sig med en enkel skrivmaskin; inga bilder, inga utskrifter. Maskinen på bilden fyndade dottern i ett loppisstånd på torget för några år sedan. Den passar jättebra in i hennes rum eftersom hon är väldigt intresserad av gamla böcker och litteratur.

Idag har jag varit på den obligatoriska lördagsrundan i den lilla staden, dock utan några fynd. Ett pass i trädgården har jag också hunnit med. Jag har klippt mina hortensior, så nu ser de inte mycket ut för världen, men jag vet att de blir jättefina när de väl blommar med sina stora cremevita blommor. Stockrosorna fick också känna av sekatören.

Detta känns i ryggen nu vill jag lova. Får nog tillbringa resten av kvällen på soffan tror jag *fniss*. Efter att jag lagat middag och städat färdigt i sovrummet förstås!

Ha en fortsatt härlig lördag!

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar